dickenwilanaxos2024.reismee.nl

Paketten bezorgen op z'n Grieks

Omdat we te veel mee wilden nemen, had ik bedacht dat we gewoon ook dozen met kleding naar Lesbos konden verzenden. Maar omdat hier geen straatnamen en huisnummers zijn had ik met grote cijfers mijn telefoonnummer op de dozen gezet en geadresseerd aan Dick en Wil uit Holland.

Om helemaal zeker te zijn had ik Airtags bij Bol besteld, zodat ik in ieder geval kon zien waar de pakketten uithingen.

De airbags zouden woensdag bezorgd worden en wat schets mij verbazing bij Action op woensdag in de aanbieding voor 4,99. ’s Ochtends om half negen was ik in de Action om 2 Airtags te scoren en de bestelling van Bol ging ongeopend retour.

Vorige woensdag werd ik gebeld door een Nederlandse kennis dat de koerier onderweg was en dat het pakket donderdag om 17.00 uur bezorgd zou worden. De koerier wist niet waar hij moest zijn en had aan iemand gevraagd of hij ons kende. Hij wist niet wie we waren dus had die kennis gebeld met de vraag weet jij wie Dick en Wii zijn.

Op donderdag geen pakket bezorgd, op vrijdag ook niet. Toen ik in de DHL-app keek zag ik pakket retour afzender, bezorgadres onbekend. Ik was er helemaal flauw van totdat ik keek waar mijn Airtags waren en zag dat die hier in de buurt waren.

Op zaterdag werden de pakketten bezorgd (ik blij want mijn spijkerjasjes zaten in die doos). De bezorger zei dat er geen telefoonnummer op de bon stond. Ik heb even aangewezen dat het niet op de bon maar met koeienletters op de doos ston.

Reacties

Reacties

Rob Jacobse

Echt grieks hahaha

Monique

Ha, ha, tja................ een doos is geen bon Wil....
Toch maar goed dat je die tags erin hebt gedaan!

Emma

Gelukkig is het goed gekomen.

Willeke

Omg gelukkig nog ontvangen

Ingrid

Goed gedaan !

Petra

Wat een geweldige lentefoto's, hier is het koud,storm, regen en hagel. Ben niet jaloers hoor 🤔

Gerda

Wat een prachtige foto's weer Wil. Het geeft een mooi beeld , prachtige natuur maar ook die treurige palmbomen.
En wij hebben hagel, dus niet mopperen over Saharazand!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!