dickenwilanaxos2024.reismee.nl

1e werkdag en lekker lunchen

Vanmorgen voor het eerst hier gewerkt, tussendoor een was gedaan en de droge was opgeruimd.

's middags de auto naar de autowasman gebracht, wat echt nodig was. Bij iedere tankbeurt onderweg moest de voorruit schoongemaakt worden want die zat dicht van de insecten. Of dit nou komt omdat het al zo warm was, geen idee, maar onze vorige reizen hebben we hier geen last van gehad. De hele motorkap en bumper waren een kerkhof voor insecten.

Nadat we de auto afgeleverd hadden zijn we gaan lunchen. Leuk hoor al die bekenden die je zoenen en vragen of je weer een half jaar blijft.

Het weer is hier heerlijk, zo'n 24 graden dus een goede temperatuur om te wennen.

Morgenochtend naar Kaloni om de meeste boodschappen te halen en dan weekend vieren.

Oh ja sommige foto's worden ondersteboven getoond. Ik weet niet waarom dat is en ik kan de foto wel wijzigen maar dan staat hij even later weer op zijn kop. niets aan te doen dus

Rob Jacobse

Jaloers maar geniet ervan.
Wij nog 38 dagen

RenΓ© en Yvonne

Was ff een reisje zeg. Maar nu genieten vrienden. Leve Lesbos leve Griekenland πŸ‡¬πŸ‡·πŸŒ…

Petra

Wat een bofkonten, geniet er maar lekker van !!!

Bianca

Geniet ervan 😘

Joyce

😘πŸ₯‚

Gerda

Fijn dat jullie er zijn. Nu kan het β€œgewone” Griekse leven beginnen.Dat wordt vast weer genieten!